min dag :D 5 januari ..

       jag har vaknat kl 9.30 :s för min pappa fyllde år han fick frukost på sängen...av mig fick han en fred perry tröja :p jag och min syster (tilde) åt sedan frukost. Sen åkte vi och badade med våra kusiner de var roligt min minsta kusse på 4år (martin) vågade nästan åka vatten banan ensam :p ja när vi var på väg hem ringde ja Lucas♥ vi kom och hämta upp han sedan åkte vi till min gammel mormor och gammel morfar för att fira min gammel mormor som också fyldde år :p hon fyllde 85år!!!!!! ja maten var ju lite .........grön ärt soppa ...barnen fick pannkake elaf :p
men ja glömde säga att lucas var också med..voch fira min gammel mormor ja vi åkte hem och nu sitter ja här och skriver med lucas brevid mig :D han kommer slagga oss mig de blir nog nice vi lägger oss kl fem på morgonen kanske nån vet vf?? :D ja kommer mer om kvällen och min natt HEJ DÅ  alla läsare ///vicke      ®
                                                                                                                                                                          © 


Kommentarer
Postat av: sweetboy

m det var jätte kul

2009-01-05 @ 21:09:48
Postat av: tilde

gud va du ljuger ;P

2009-01-09 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0