fett rolig dag i skolan fast på rasten

hej! gick upp TIDIGT p.g.a skola :( men jag och mina kompisar (anton och hannes) gömde hannes mobil över en lampa senn ringde vi hahaha våran lärare undra vad det var och gick runt och rota i allas väskor! sen satte hos sig igen senn gorde vi det om och om igen de va skit kul! (juste vi har bytt till träslöjd nu).......ja jag gick hem sedan kom j lite sent till bussen och då... fick ja vänta i typ en halvtimme...    -,-   men ja kom elafall i tid ja vi görde massa försvars övningar och nu sitter ja här och tänker på  _ _ _ _ _ _ _ _   GISSA i mina komentarer  jag åt pizza idag också det var  gott! har ingen bild i dag :( men jaja läs på!


herrå// vikke<3

Kommentarer
Postat av: ...

jennifer :P

2009-01-14 @ 14:48:14
Postat av: Tilde

Till och med jag fick vara me :P

2009-01-28 @ 08:45:24
Postat av: felicia

:) Fin blogg <3<3

2009-02-28 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0